Monday 31 October 2011

-- alkisah.. --

diari 31/10/2011..

kenduri kawin!!
pejam celik jerk da hampir ke penghujung tahun 2011 walaubagaimanapun, masih berbaki 2 bulan lagi sebelum kita semua melangkah ke tahun baru 2012..cuti sekolah yang terakhir dalam kalendar 2011 pun da tak lame lagi..maknanya banyak la undangan majlis kawin sana sini..sedar tak sedar sahabat baik aku bakal melangsungkan perkahwinannya dengan lelaki pilihan hatinya pada tanggal 11/11/2011 (*tu nikahnye daa) tapi aku tak dapat datang time dia nikah sebabnya aku da kehabisan cuti tahunan (*sowi beb..=( ), 13/11/2011 majlis bersanding..dan aku selaku bakal pengapit pengantin perempuan agak nervous ni sebenarnya..ye la belum pernah dalam sejarah hidup aku jadi pengapit kan..so this is my 1st time jadi pengapit..so hopefully i can make it! seronok je bila tengok kawan2 lain da kawin..turn aku bila ntah x tau la kan..apa2 pun to my best friend Marini Hashim aka Nurul Imaan selamat pengantin baru, semoga kekal ke akhir hayat erk...friend forever + love u so much <3 <3 <3..ok part member aku kawin da settle..im fully booked on 13/11/2011..

next story is..
impian aku untuk make-up kereta aka buah hati kesayangan aku pun belum tercapai lagi..ye la nampak jerk ciput tapi belanjanya agak besar jugak! so sebelum ulang tahun aku bersama buah hati aku yang kedua tahun depan menjelma juz want to make sure that everything done..insyaAllah tengok pada ongkosnya..hahaha..apa yang aku nk buat ngan kereta aku..?? haaaa..1st of all aku nak servis mana2 or apa2 yang patot..almaklum sajalah kereta 2nd hand kan..faham2 saja la yer..stage yang ke-2 adalah misi 'menconteng' body kereta + casing lampu + speaker radio + tukar tinted (*tinted free pun macam bodo jerk!) <-- tertakluk pada terma dan syarat..stage yang ke-3 pulak menukar ke-empat2 tayar kereta beserta spot rim + polish kereta..settle! harap2 tercapai la erk impian aku ni..setahun da kot aku simpan impian ni..insyaAllah..aminnn..

drama! drama! drama!
fuhh! tetiba jadi cam peminat fanatik drama korea pulak..ni semua gara2 drama 'The Princess Man' kat astro 391 KBS channel yang aku tengok masa vacation aku ke Vietnam early October 2011..aku jugak yang ketagih melayan cerita tu..so balik kL jerk terus search drama tu kat youtube..nasib baik ade full episode lagi tu! hihihi..kalau dulu channel astro aku hanya terhad di antara 104, 105,701-715 tapi skang ada penambahan channel..aku pun bukan kaki tV sebenarnya..so apa yang aku rasa best nak layan..aku layan jerk..

No comments:

Post a Comment